Belgrad Ormanında Bir Süslü Püslü

Herkese merhaba :) Ramazana girmeden önce son pazar günümüzde çok güzel bir piknikteydik.uzun süredir bu kadar çok yeşili bir arada görmemiştim  kuş sesleri arasında  çok güzel bir gün  geçirdik . Belgrad ormanıyla ilgili en çok merak ettiğim şey isminin nereden geldiğiydi  sağolsun google yardimci oldu:) Benim gibi merak edenler  varsa;Orman adını, Kanuni Sultan Süleyman'ın Sirbistan seferi dönüşü beraberinde getirdiği Belgradlıların yerleştirildiği Belgrad köyünden almaktadır
Gitmeyenleri  mutlaka bu güzel ormanı görmesini öneriyorum .alan çok büyük olduğu için  rahat rahat pikniğinizi yapabileceğiniz  biryerdi.Bizim gittiğimiz alan  orman içinde bulunan baraja yürüme mesafesindeydi.Bizde nişanlımla beraber öğleden sonra barajı görmeye gittik fotoğraf çekilmeden olmazdı tabii ki :)Çok güzel kareler yakaladık.
     
En sevdigim 2 fotoğraf  
Buralar hep bizimmiş gibi:)



                         
       


        


          


          

Sırt çantasi takmayi normalde hic sevmiyorum  ama yeni cikan minik cantalar cok hosuma gitmeye basladi :))

          
            


           

           

           

İstanbulda kaçırdığımız başka güzel yerler varsa önerilerinize açığız  :)
Lütfen yorumlarınızı  eksik etmeyin her biri çok değerli <3 💗💗💗👼🏼


Sevgiler :)

52 yorum:

  1. Süslü maşallah sana diyorum ^.^ çantanın şirinliği :)) Belgrad ormanına hiç gitmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdee mutlaka gitmelisin harika bir yer :))💗💗💗💋

      Sil
    2. Komşum birlikte gidelim diyeceğim de benim durum malum :D Hiç göremeyebilirsin aahaha :D

      Sil
  2. Bu ne güzellik saçlarında on numara harikasınız canım

    YanıtlaSil
  3. :) oooh yaz geldi, bahar geldi

    YanıtlaSil
  4. Resimlere doyamadım yaa :))
    Bende gitmek istiyorum da şartlar el verecek önce 400 km var aramızda bizimkiyle kolay mı :)) buraya gelecek burdan gidecez de ooo :))
    Çok iyi olmuş ya ramazanın son günü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce inşallah kavuşursunuz canım:) 💗💗💗

      Sil
  5. Oh sefanız olsun :D Sizin sayılır zaten ;)
    Ormanı bir arkadaşımız vesilesiyle biliyorum hiç gitmedim :) Gitmiş kadar oldum... Hem de güzel bir bayan eşliğinde ;)))
    Keyfiniz daim olsun!

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar harikaaa!!! İstanbullu olmadığımdan mekan önerisinde bulunamıyorum ama önerilere ben de bakacağım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Ay inanmıyoruuuum ramazandan gelmeden önce pazar günü bizde gidecektik hava yağışlı görünüyordu.
    yağmur yağmadı mı?
    Ramazandan sonraya Allah kerim gideceğiz inşallah gerçekten güzel bir yer :)

    resimler harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde korktuk yağmurdan inşallah yağmaz dedik yağmadıda çok şükür :) çok teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda gidersiniz:) 💗💗💗

      Sil
    2. yağmur yağmadığına sevindim :) çocuklar çok istedi ama yağmura yakalanırız diye korktuk :) bayramdan sonra Allah kerim :)

      Sil
    3. Kısmetse bayramdan sonra inşallah şimdiden iyi gezmeler:))

      Sil
  8. Bu resimleri gördüm ya Ramazan sonrası hemen gidip görmek istiyorum.Muhteşem bir yermiş :)

    YanıtlaSil
  9. Harika kareler canımmm sende çok çok güzelsin , çantana bayıldımmm 😘😘

    YanıtlaSil
  10. Memleketimde yitip gitmemis yesillikleri gormek cok guzel umarim orayi da kaybetmeyiz. Fotograflar cok guzel, bence harika bir gun olmus :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar rahatlatıcı görünüyor ortam :)

    YanıtlaSil
  12. belgrad ormanına gitmiştim ama burayı görmemiştim çok güzel görünüyor süslü:))

    YanıtlaSil
  13. Belgrad Ormanını görmedim hiç ama çok beğendim. Ankarada piknik yapacak alan çok kısıtlı malesef.

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım, doğayla iç içe harika...

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel yapmışsınız gitmekle, birde polenezköye gidin müsait bir zamanda. Orasıda çok güzel,yemyeşil. Ayrıca ormanda bir süslü görmekde çok hoş oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) polenez köyüde çok merak ettim mutlaka gidicez :)💗💗

      Sil
  16. Heveslendirdin beni Süslü Püslü, gidip görmek gerek... :))

    YanıtlaSil
  17. Super olmuş, güzel değerlendirmişsiniz, kaç yıldır İstanbuldayım ama gitmedim, inş nasip olur 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok beğeneceğinize eminimm☺️💗💗

      Sil
  18. Yeşillikler içinde kelebek gibisin canım , maşallah :)

    YanıtlaSil
  19. Birkaç hafta önce bende oradaydım harika bir yer:)

    YanıtlaSil
  20. Harika fotoğraflar, keyfini çıkarmışsınız besbelli :)

    YanıtlaSil
  21. İstanbul'dayım ama hiç Belgrad ormanına gitmedim, çok merak ediyorum. Bir de Kefken'i. Ayrıca fotoğraflara bayıldım, ne güzelsin, maşallah sana ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yeride çok beğeniceğinize eminim kefkene eskiden çok giderdik oralarda güzel yerler :) Çok teşekkür ederim :))💗💗💗

      Sil
  22. Belgrad ormanı uzun bir piknik programı ile niyetimizde. Anadolu yakasında Anadolu Kavağı tarafları ya da Polonezköy'e gitmediyseniz yolunuz düşerse beğeneceğinizi tahmin ediyorum. Fotoğrafları görünce geç kalmışız dedim. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anadolu kavağına gitmiştim çok beğenmiştim oraya:) polenezköyede gidicez inşallah niyetimiz var çok teşekjür ederim:)

      Sil
  23. Harika fotoğraflar,30 yıl önce Belgrat ormanlarında piknik yapmıştık,orman kalmış sevindim.Gölü görmemiştim çok güzel.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir orman zarar görmemiş olması çok güzel:)

      Sil
  24. Bir dönem çok giderdik hatırlatma oldu bu post bana ramazandan sonra gitmeliyim :)

    YanıtlaSil