Bohça hazırlığı Erkek Cilt Bakım Ürünleri

Herkese merhaba:)Yavaş yavaş bohça hazırlıklarına başlamış bulunmaktayız. İnternetten  araştırarak ne koyular ne konulmaz bir sürü  detayı var.En kolayı  olan cilt bakım ürünleriyle başladık. Erkekler için fazla seçenek olmayınca yine internet sayesinde nivea da  bütün ihtiyaçlarını karşılayacak ürünler olunca  bende kullanacağı ürünleri niveadan aldım.Bohçanın bu kısmını bitirmiş olduk. Bunşarın için çok güzel damat kutuları yapmışlar  o kutulardan birine koymayı düşünüyorum fikir olması açısından kutununda fotoğrafını paylaşıyorum:) 
 Bunlar haricinde tıraş makinesi eksiğimiz var fazlaca araştırdım philips marka ıslak kuru tıraş makinesini almaya karar verdik.çoğu üründe takım olarak saç kesme aparatları vs gereksiz bir sürü detayı var bunları kullanmayacağı için iyi bir markanın sadece tıraş makinesini almak daha mantıklı geldi .hepsini tamamladığımda tekrardan bir post yapıcam :) 

                    





9 yorum:

  1. Benden önce başlaman güzel oldu benim için eksik bişey olursa burdan kontrol ederim nişan tepsisi bakıyosan eğer Süheylanin Atölyesine bak derim çok güzel tepsiler var ben ordan almayi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Tepsimi ben kendim yapmıştım Söz fotoğraflarımda paylaşmıştım o postu kaldırınca gitti tabii bugun tekrardan paylaşıcam :) sözde kullandığım çok beğenilmişti nişandada aynısını kullanıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gördüm bende buraya yazdım. Diye burdan devam ettim bende çok güzel olmuş ellerine sağlık maşallah böyle daha güzel ve anlamlı oluyo tabi Allah ömür boyu mutluluklar versin :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim inşallah sizede :))

      Sil
  3. Aman yarabbim diyorum başkada bir şey demiyorum,o kutunun güzelliği :)) bir önceki yorumumda kıssadan hisse geçmiştim zaten :D

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Ben de nişanlanalı neredeyse 1 ay olacak, biz bohça olarak 4 tekerlekli minik bavullar aldık ve aldıklarımızı içine koyarak birbirimize gönderdik :) neticede minik bavullar hayat kurtarıyor hem de kullanımı ve şıklığı çok güzel. öneririm. bi de tıraş makinesine gelince mediamarktta gerçekten çok da güzel olan philips ıslak kuru 8in1 tıraş makinesini öneririm. fiyatı da indirimdeydi, inanın pişman kalmayacaksınız çünkü ürün çelik kasa olduğu için paslanma yıpranma durumu yok. sevgiler. bloguma beklerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende valiz düşünüyorum hiç istemesemde sandığımda oldu bornoz takımımın kutusu sandıktı:) tıraş makinesi internetten aldım philips ıslak kuru gittigidiyordan faturalı garantili geldi Teknosa ve mediamrkte baktım ama fiyatları 50-60 tl oynuyor internetle o yüzdem bu şeklde terch ettim mutluluklar diliyorum sizede:))

      Sil