Pelin'in Ayakkabıları Alışverişim:)

Merhaba :)  Yakın zamanda instagram hesaplarında görüp  çok beğendiğim bir ayakkabıyı  almak için Pelinin Ayakkabılarının Nişantaşında bulunan mağazasına gittim.İstediğim ayakkabı yani aşağıdaki ayakkabının numarası yoktu:/ Bende şans olsa :)) Birkaç gün sonra numarası gelince  müşteri hizmetlerine adıma ayırtıp 2 gün sonrada almaya gittim sağolsunlar satmamışlardı:)  Modelini  çok beğenerek aldım   Alttaki fotoğrafta başka model bir ayakkabı daha   benim aldığıma göre  uzun olması beni rahatsız etti kısayı seçtim :)


            
                                

                      
                                  


Sevgiler:)
      

     



9 yorum:

  1. Bence de kısası çok daha şık, bende olsam kısayı seçerdim, fiyatını öğrenebilirmiyim peki? Güle güle giyinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 110 tl internet sitelerinde penne vizon olarak geciyor :)

      Sil
  2. Kısası kesinlikle daha çok yakışmış, ayakkabılar güzel ama üzerindekine ayrı bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa, sizi bi arkadaşımın bloğundan keşfettim ^-^ Bloğunuz çok hoşuma gitti ve gfc ile takip ettimm.. Sizi,bloğuma ve blog keşif etkinliğime beklerimm ^-^
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Selam, kısa versiyonunu bende sevdim güle güle kullanın :))

    Blog keşif eykinliğinden gelip sizi takibe aldım, bana da beklerim :)

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil