Modagram Siparişim

Merhabaa:))  Bu hafta online sitelerden çok çektim azıcık dert yanmak istedim:) Bayram için aradığım kıyafeti bulamayınca bende modagramdan kendime bir pantolon seçtim  rengi toz pembe çok tatlı bir pantolondu. Haftasonuna denk geldiği için  almadım araştırdım belki daha güzel birşeyler bulurum diye ama bulamadım .  Haftasonu cumartesi pazar sepetimde pantolon dururken kargo ücretsizdi  pazar akşamı alma işlemlerine başladım birden kargo ücretli  oldu.Neyse dedim yinede aldım.Pazartesi günü kargolandı Salı günü elimdeydi  paketi açtım  ve şok oldum  toz pembe diye aldığım pantolonun asıl rengi evet pembe ama üzerindeki desenler bildiğiniz fosforlu  pembe  kumaşından dolayı pijama gibi duran bir pantolon:/ fotoğraflarda kumaşı tok duruyordu  çok büyük hayal kırıklığına uğradım.  Ürün görselini mail attım gelen mailde  ışıktan  renk farkettiği yazıyordu ama  bu kadar da farketmez diye düşünüyorum. :(  Bayram üzeri hiç hoş olmadı bu durum . Bende madem yine iş başa düştü diyerek   Kendime bir elbise diktim onuda yarın yükliycem :) 

Bu ilk fotoğrafa aldanarak almıştım:/

                               

                                 

Bana gelen ürün ; 

                       

                                      
    
  
Sevgiler

     

1 yorum:

  1. ışıktan fark eder tabii ki ama bu da fazla yani resmen başka bir renk bu. Siyah isterken lacivert gelmesi gibi bişi.

    YanıtlaSil