Silk'n Silhouette Merak Eden Var mı ?

Merhabalarr :)))  Ben geldimm :) Hemde internette oldukça  fazla merak edilen bir ürün hakkındaki yorumlarımı yazmak  için geldim:)    Tavsiye kanalı bu güzel ürünü tamda istediğim zamanda  imdadıma yetiştirdi sağolsun:) 1 ay önce ürün hakkındaki yorumlarımı denediğimde yazıcağımı söylemiştim.eveet sporla beraber kullandığımı yazmıştım. Peki işe yarıyor mu ? Evet. Ancak kullanmayı bırakmamak  lazım sporuda bırakmamak lazım tabii :)))  ben sporu bıraktım(gözlerini kapatan maymun emojisi) :D :D çok üzgünüm bıraktığıma ama napalım sınav zamanına denk gelmişti.  Bu cihazı kullanmayada bir süre arar vermiştim  sonra tekrardan başladım.Neden başladım peki? Çünkü sonuçlarını seviyorum  :)))) mesela  karnımda deniyorum 15 dakika sonra bi sıcaklık oluyor karnımda ve ayna karşısına geçip evet evet kesinlikle işe yaradı diyerek gururlu bir bakış atıyorum kendime :) küçücük cihazdan  çok fazla şey bekliyor olabilirİmm:))  Benimde deli gibi eritecek kilolarım ve selülitlerimde yok yani belirtmeden geçmiyim:) yinede  aynada kendini 10 katı görenlerdenim   Ve silk'n silhouette beni bu konuda  mutlu ediyor  ve bu benim  ürünü sevmem için yeterli bir neden:) 

Ürün hakkında olumsuz hiç mi birşey yok diyenler için  benim ufak bir sorunum oldu evet, Bu da jel sorunu  çok çabuk bitiyor yahu :) 
Ve güzel bir haber  twitterda #evimdegüzellik hastagine mutlaka göz atmalısınız 2 adet Silk’n Silhouette sahibini arıyor biride siz olabilirsiniz:)) 

                        

                          
         
   

Tavsiye Kanalı ekibine  ürünü deneme fırsatı sunduğu için teşekkür ederim:) 


                         



Sevgiler:) 

1 yorum:

  1. Bu ürünlere karşı önyargılıyım galiba.gerçekten etkili oluyormu diye kararsızımdım.Size güveniyorum ama:))

    YanıtlaSil