Günlerden Gönül Kolat Butik

Herkese merhaba :) 
Geçtiğimiz cumartesi günü çok güzel bir etkinlikteydik.Sizlerlede paylaşmak istedim:) Blog yazmaya başladıktan bir süre sonra satış yapmaya karar vermiştim.Bu işe uzun zamandır takip ettiğim Gönül Hanım'a  1-1buçuk sene önce hediye göndererek başladım. İnstagramda butiğinde çay saati düzenlediğini okumuştum  cumartesi benim için çok yoğun bir gündü gidip gitmemek arasında çok kaldım  ama bir daha ne zaman fırsat bulucaksın Merve dedim ve arkadaşımla birlikte kalktık gittik iyi ki de gitmişiz:)
şirin mi şirin butiğinde  yeni insanlar tanışıp sohbet etme fırsatımızda oldu :) 
Güzel etkinlik için çok teşekkür ediyorum ve sizleri  şirin butik  fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum:)


                                     

                                 

                                

                               



En beğendiklerim; 
                            

                         



Veee güzel günün ardından kendime görede birşey buldum çok güzel bir tunik elbise satın aldım gri renkte dün gece bir seminerde giydim bile  şimdide toz pembesini istiyorum   Çok rahat ve kullanışı bir tunikti  acaba pembesi varmıdır ki düşünüp duruyorum şimdi :) 
                      
     


Sevgiler :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder