Content Marketing Konferansı ve İyi İçerik Atölyesi 2014

Herkese merhaba :)) Bugün çarşamba günü bulunduğum content marketing Konferansı ve iyi içerik atölyesinden bahsetmek istedim :)




Başta söylemeliyim ki çok güzel dolu dolu bir gündü
Program Ertuğrul Özkök'ün 21. Yüzyıl oyununda  kötü karakterlere yatırım yapmak neden daha karlı bir iştir ? Konuşmasıyla başladı 


                              

                              



Daha sonra konuşmalar 2 farklı salonda devam etti.  Ben iyi içerik atölyesini tercih ettim ve iyi bir karar verdiğimi farkettim:)
Oylum Yüksel ve Onur Yüksel  sitelerini nasıl kurduklarını ve nasıl güzel işler başardıklarından bahsettiler etkilenmemek mümkün değildi:)

                             
           


Eda Utku ve Oktay Volkan Alkaya  Viral içerik nasıl oluşturulur konuşmasıyla  dikkat etmediğimiz,çok önemli olan ince detaylardan bahsettiler :) 
                               
         


Konferansta en dikkatimi çeken konuşmayı Bahar Akıncı yaptı.Aslında küçüklüğünden beri onu takip eden yazar olma hikayesini baştan sona bizlerle paylaştı 

                               
        


Doğu Orcan   İnternet haberciliği : olmazsa olmaz çakallıklar serisi konuşmasıyla bizlerleydi.
Playtusu.com sitelerini komik bir dille nasıl kuruldugunu bizlerle paylaştı:)

                               
    

Sevgili Sırma Doğan  Video dünyasında içerik yaratmanın sırları konuşmasıyla sadece video 
İzlemek için girdiğimiz youtube sitesinin bilinmeyenlerini paylaştı diyebiliriz youtube benim hayatımda arada girsemde olur girmesemde olur tarzı bir siteydi dinlediklerim karşısında youtube  aracılığıyla hayata geçirmek istediğim bir projem oluştu. Biraz daha geliştirdikten sonra eğer işler yolunda giderse yakında youtube da  görüşücez:) 

                               



Son konuşmacı Sezgin Yılmaz'ın konuşmasını 4 gözle bekliyordum ama  program biraz gecikince ve benim  başka planlarım olduğu için kalamadım :((  Artık internette bulabilirsem izliycem çok merak ediyorum:) 
Günün özetini  anlatabildiğim kadarıyla kısaca sizlerle paylaştım :)


Bana dolu dolu bir içerik günü geçirmemi  sağlayan Bumerang ekibine teşekkür ederim :)


Sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder