Süper Ucuza Alışveriş Nasıl Yapıyorum?



Merhabalar:) Sürekli yeni aldığım cicilerimi paylaşıyorum sizlerle. Hep “Ne aldım” diyorum ama sanırım pek fazla “Nasıl aldım” demiyorum değil mi? :) İşte bugün de bundan bahsetmek istiyorum.



Kuşkusuz internetten aldım gibi birşey söylemeye lüzum bile yok, artık zaten kim çarşı Pazar gezip alışveriş yapıyor ki? Bir kere zamanımız yok artık :) Dolayısıyla evet, genelde online alıyorum ürünleri. Çoğunlukla yurt dışından olsa da yurtiçi alışverişler de mümkün haliyle. Ancak sizinle “ucuza alışveriş yapmanın sırrı” olarak birşeyler paylaşmak istiyorum.
Alışveriş yaparken siz de sürekli indirim kuponu veya hediye çeki kullanıyor musunuz? Eğer kullanmıyosanız, neden? :)
İndirim kuponları bir alışveriş severin en iyi dostları diyebilirim. Hepimiz indirimden çok hoşlanırız, kim hoşlanmaz ki... Ama bir de indirim üzerinden bir daha indirim oldu mu tadından yenmez gerçekten. İşte indirim kuponları da böyle. 4 alacağımıza 5 alabildiğimiz bir sistem!



Nerede bu kuponlar? Pek tabii internette, orda, burda! Ama bence siz de benim yaptığımı yapın ve hepsini bir arada sunan bir site bulup ona sarılın. Birkaç tane site buldum.  Alkuponu var mesela. Veya Onlineindirimkuponu... Ama bunlar arasında hiç şüphesiz bir tanesi benim gönlümü fethetti. İsmi Kupon Sihirbazı (Evet, komedi bir isim :D ). Yalnız siz de bir göz atarsanız neden “sihirbaz” olduğunu hemen anlayacaksınız.
Bu arada kupon alarmı diye bir sistemleri var. En çok kullanılan, veya bitimine çok az kalmış iyi fırsatları size direkt mail atıyorlar. Böylece siteye girmeyi unutsanız da kupon sizde oluyor. Öneririm!





İşte böyle! Süper ucuza almak için, zaten indirim olan sitelere giriyoruz ve indirim kuponumuzu kullanıyoruz! Birşey değil; teşekküre lüzum yok :)

KUPON SİHİRBAZI İÇİN BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ:)



Sevgiler:)

6 yorum:

  1. Çok yardımcı oldu gerçekten teşekkürler, ama ben bide boncuklarınızı hangi sitelerden aldığınızı merak ediyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudugunuz için ben teşekkür ederim:) onlar yurt dışından geliyor belli bir sitesi yok.

      Sil
  2. İnternetten alışverişi bende çok seviyorum ama keşke zamanımız olsa da çarşı pazar gezebilsek. Onun tadı da başka :)

    YanıtlaSil