Jane :):)

Herkese merhaba:)Daha öncede bahsettiğim gibi   süslü püslü kılıflar çok beğenildi onlarla uğraşmaktan gelen mesajlara cevap vermekten bloğuma post giremedim:) Bugün hem gezme hem de arkadaşlarımla buluşmak için dışarı çıkmıştım:) Arada bi uğradığım giyim ve ayakkabı satan mağazaya uğramak geldi aklıma.Ayakkabı bakarken birden gözüme terzi mankenleri çarptı:) Şimşekler çaktı ve ben bunu istiyorum dedim:) Anlaştık falan filan ve çok ucuz bir fiyata bu kaliteli terzi mankeninin sahibi oldum:) O kadar uzuun süre aradım ki meğersem yanı başımdaymış:) 

Adınıda Jane koydum:D 


Bu da son diktiğim kabanım  Jane e giydirdim:)



24 yorum:

  1. oooo maşallah kabanın dikildiği hiç belli değil canım sanki hazır almışsın:) eline sağlık.mankende pek fiyakalı:)

    YanıtlaSil
  2. jane çok şekermiş:) hayırlı ugurlu olsun:)

    buarada blogumda cekilisim var beklerim;)

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  3. Love the last picture! Amazing coat!

    YanıtlaSil
  4. kaça aldın bu fıstık mankeni:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 tl e aldım aşırı ucuz:)

      Sil
    2. amanınnn nerden aldınız bu güzel hatunu bu fiyata. bende istiyorum, bir yol gösterin de benim de böyle bir *ayşem" olsun

      Sil
    3. bana kalırsa güzel bi mağazayı gözüne kestir mankenide almadan çıkma:)

      Sil
    4. harika bir fikir, deneyip elimden geleni yapacağım umarım ben de başarabilirim

      Sil
  5. çok şık bir kaban:)ellerinize sağlık... http://www.birmutlulukatolyesi.com/

    YanıtlaSil
  6. sorması ayıp kaça aldın canım??

    YanıtlaSil
  7. Birakin Jane'i o kaban ne muhtesemdir!
    Senin gercekten yetenegin var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim:)üzerimden çıkmıyor kendisi:)

      Sil
  8. hahahaaaaa süper cnm hayırlı olsun jane'in:))) hatırlıyorum önceki postlarında istiyorum diyodun.
    Ama Jane yanına tarzan istemez heralde bi tane dimi:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım mümkünse istemesin takılsın böyle manken manken :D

      Sil
  9. ben de çok beğendim jane'i bende istiyorum bakıyorum bu aralar, nereden aldınız sorsam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir mağazada gözüme çarptı aslında satmıyorlardı.ısrar edince satmak zorunda kaldılar:)

      Sil