MİM!

Herkese merhaba:) Sade ve derin bloğunun sahibesi deeeptone beni mimlemiş  ona çok teşekkür ediyorum  sade ve derin bloğu ziyaret etmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz :)


1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Aşırı derecede duygusalımdır.Mantık bende 2. planda kalıyor:)
 
2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?


Sanırım fazla bencillikten kaynaklanıyor.Küçük mutlulukları sıradan olunabilir sayıp illa ki hayatlarımızda çok büyük mutluluk olmasını istiyoruz..

3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin birşey var mı?

Çoğu alışverişten sonra bu duyguyu yaşıyorum ama sonra ihtiyacım vardı buna deyip kendimide çok güzel kandırıyorum:/

4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

Bu soru tam benlik olmuş sanırım:) Sonuna kadar savunurum.Bir huyumda herşeye ağlamaktır.Ağlayanlara genelde haksız ki ağlıyor denir ama  benim ki çok başka birşey çevremdekiler  bilir bunu :):)Ağlarım ve  hakkımı alana kadar ortalığı ayağa kaldırırım:)

5.Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

ikisi birden demek istiyorum hem bu bende var gerek yok derim hem de istediğim birşey benim olana kadarda uğraşırım . Ben neyim kendimde bilmiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder