Mimlenmişim ki ben yine yeniden:)

Evet herkese merhaba :) Yeni bir mimim olmuş benim daha öncede bekleyen bir mimim  olduğu için ve ikiside birbirine çok benzediği için bende bir postta toparlamak istedim:)Beni unutmayıpta mimleyen sevgili blogger arkadaşlarım Pamuksekerblolg ve Meelviin* e çok teşekkür ederim :):)Benim mimimde cevaplamak isteyen bütün izleyicilerime gitsin:)

Günün nasıl geçti?
  
Bugün kendime tatil ilan ettim diyebilirim:)Yorucu ve çok koşuşturmalı bir haftadan sonra bütün gün evdeydim arada bir pc de vakit geçirerek değerlendirdim iyice dinlendim yarında bol bol gezmeyi planlıyorum ve yeni bir haftaya dinamik başlayacağım:) 

 İsim vermeden bahset!

Hımmm kimden bahsetsem ki bende şimdi  bilemedim ama çok sevdiğim arkadaşlarım var benim hepsini çok çok seviyorum :)

 Neden hep cam kenarı?

Cam kenarında başka insanlarla bağlantı kurmadan en keyifli yolculuğu yapabilirsin :)Ama  bazen çok konuşkan teyzeler oluyor onlardan kurtulmak imkansız uyusan veya başka bişey uğraşsan dürtükleyip hemen bir soru yöneltebilirler onlarda sıkılıyor napsınlar:)

 Bugün kendin için ne yaptın?

Bol bol dinlendim daha ne olsun:)

 Twitter ana sayfanı aç, ilk gözüne takılan..

Her yıl 2.500'ün üzerinde solak insan sağlak insanlar için üretilmiş cihazları kullanırken hayatını kaybediyor.

Düşün ki o bunu okuyacak...


Ececan var bizim bitane o okur okursa bol öpücükler:)

 Kahkaha atmana sebep olan karikatürler


 
 
 
 Daha var ama bulamadım şimdi :)


 Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz...

 Ne yazılır ki şimdi acaba soruyu kim sormuş çok merak ettim :)

Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz

 İlla olucak taş biryer de  parlak :)

Ctrl+V yap

Şans yoktur Allah neyi nasip ederse o vardır .








 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder